hétfő, május 04, 2009

Itt a tavasz, itt a nyár...

Otthon jártam. Eltelt 3 hét, hogy utoljára hazalátogattam. Jól is esett hazamenni. Látni mi újság otthon, beszélgetni szülőkkel, nagyszülőkkel. Természetesen a kedvencemet főzték: rakott krumplit :-) És nem utolsó sorban egy kicsit kiautóztam magam :-)
Szóval otthon is zajlik az élet. Ahogy mondani szokták: "Itt a tavasz, itt a nyár". Háziállataink is szaporodásnak indultak :-)
Születtek nyuszik. Számszerint nem is tudom pontosan mennyi. Kikeltek kislibák. Libáéknál ha jól tudom, 26 "gyermekkel" bővült a család :-)Szóval utódokban gazdagon indult nálunk ez az év a baromfiudvarban :-)

12 megjegyzés:

Hangyalka írta...

és nem hoztál nekem nuszit! :(

Bigyor :) írta...

Ahogy mondani szokták: "Itt a tavasz, itt a nyár".
Menyus muveszurunk utan szabadon: "Itt a tavasz, dagad a f@sz"
Sorry, az alpari hasonlatert, de feldobtad a labdat :)

Bigyor :) írta...

gondolom Gida, az ilyen ertelmes hozzaszolasokert irod a blogot :)

robertfagyasblog írta...

Hangyalka!
Tényleg kell nyulambulam?
Én tényleg hozok...

Bigyor!
Köszi a véleményt. Legyen az akármilyen. Végülis én dobtam fel a témát :-)

Nobody's Home írta...

hisz mondtam hogy keeell!
de te folyton csak igérgetsz!! :/

Bigyor :) írta...

amugy teljesen zuckerok a kis libák, nagyon szeretem a háziállatokat.
Hogy is van? Aki a háziállatokat szereti rossz ember nem lehet :) :) :)

robertfagyasblog írta...

Hangyalka!
Még a jövő héten megfogom kérdezni, hogy tényleg komolyan gondoltad-e? És ha igent mondasz, hozok egy nyulambulamot.

Bigyor
Igen, tényleg helyesek. Főleg mig ilyen picurkák. Assszem ez a szólás-mondás úgy globálisan szól az "állatokra" :-)

Nobody's Home írta...

igen igen igeeen !! :)
sőt még libucit is hozhatsz :D
- elvégre a 'kertiparty'-hoz a balkonon kell valami alapanyag ... :D:D:D

robertfagyasblog írta...

Az ilyen jószágokra vigyázni kell ám. És hol akarod tartani? Balkonon? Ugye viccelsz? De, ha ez a vágyad, én hozok nyulambulamot...

Nobody's Home írta...

úgy mondod, mintha én nem falusi lennék / lettem volna - tudom hogy kell gondozni egy nyuszkót! :)
... és nem utolsó sorban isteni nyúlpaprikást tudok csinálni :)

robertfagyasblog írta...

:-)
Hát nekem 8. Akkor majd hozok egyet. De nem vállalom érte a felelőséget, ha szétrág vagy szétkapar Nálad valamit...

A nyúlpaprikás meg még odébb van. Csak közlöm, hogy szeretem :-)

Nobody's Home írta...

hát nem fog felügyelet nélkül egyedül mászkálni csak úgy a lakásban!!
csinálok neki almot egy ládában vagy ketrecben :):)