kedd, május 19, 2009

Kávé a fogorvosi székben...

Május 19-én, hétfőn fogorvosnál voltam. Nem egy kellemes elfoglaltság, de az egészségbiztosító határozata alapján évente kötelesek vagyunk meglátogatni egy "kötelező kontroll" erejéig fogorvosunkat. Én valahogy próbáltam összekötni a "kellemest" a hasznossal. Kipottyant egy tömésem, gondoltam, hogy megcsináltatom és egyben letudom a kötelező kontrollt is.
Leegyeztem reggel 7-re a randit a doktornővel. Kis késéssel meg is érkezett. Kellemesen beinvitált a rendelőbe, beültetett a fogorvosi székbe. Ezek után olyan történt, amit még nem tapasztaltam eddigi életem során...

No, nem kell semmi olyanra gondolni... :-) Mosolyogva megkérdezte, hogy kérek-e kávét, mert nagyon szívesen csinál egyet? Nem hittem a fülemnek, de igent mondtam. Egy perc elteltével hozta a kávét. Én ott félig elfekve hozzáfogtam lefetyelni a kávét - ami mellékesen finom volt.
Ezek után megcsinálta a fogamat, megcsinálta a kontrollt és már ott sem voltam... Tudom nem egy nagy történet, de nem mindennap iszik kávét az ember egy fogorvosi székben :-)

Nincsenek megjegyzések: