szerda, június 03, 2009

Egy újabb dal - No.12

Csütörtök este (2009.05.28) a tv előtt bambultam és kapcsolgattam a csatornák között. Meg-meg álltam Fábry Esti Showder című műsorán egy-egy poén kedvéért. A nagy kapcsolgatás közepette elcsíptem egy mondatot, mikor Fábry Sándor bejelentette, hogy a Showder zenei színpadán következik a Magna Cum Laude. No, gondoltam ezt hallanom kell. Kedvelem ezt a zenekart, mert amolyan különcnek számítanak a magyar zenei palettán, hangszerelésük és zenei stílusuk miatt is. A Magna Cum Laude zenekar 1999 szeptemberében alakult gyulai zeneszerető barátokból. Van valami a zenéjükben, amitől ritmusra kezd mozogni vagy kezem vagy lábam. (ez egy visszatérő gondolat nálam...) A mellékelt klipp szerintem igazolni fogja állításomat. A zeneszám a "Pálinka dal" címre hallgat.

Azok a rézfúvósok.... zseniális. Van benne olyan "Shantel"-es beütés :-)

Nincsenek megjegyzések: