vasárnap, június 07, 2009

Vasárnapi főzőcske

Vasárnap van. Megint úgy rohant el ez a hétvége, mintha nem is lett volna. Node, hogy kihasználjam ezt a kis szabadidőt, újra főzőcskéztem. Valami finomra volt gusztusom. Feltérképeztem, hogy mi mindent kell vennem. Irány a hyper, és megvettem a hozzávalókat. Vettem mélyhűtött csirkefalatkákat, egy zacskó fagyasztott zöldségetmixet és egy üveg majonézt. Krumplim volt, úgyhogy már izzítottam is a rezsót. :-) Indult a főzőcske.
Tudom, ez sem egy "hűűűű de bonyolult" menü, de a lényeg, hogy finom lett. Akkora adag lett, hogy még a portás is kapott belőle :-) Főzőcskézés közben ment a forma 1, azt is néztem. Íme itt a végeredmény:
Ugye jól néz ki? :-)

4 megjegyzés:

G írta...

Egesz guszta, majd a partidon is felszolgalhatsz ilyet:)

robertfagyasblog írta...

Hehe! Ha majd nagy leszek és lesz hely, ahol megrendezzem a partit, becsszó ilyet fogok Neked felszolgálni :-)

Unknown írta...

:) - meg sok sok melo mire meglessz az elso "Michelin" csillag - :P de nem rossz vegulis... (kezdetnek)

robertfagyasblog írta...

oooohhh köszi. Majd igyekszem :-)