péntek, július 31, 2009

Zene a csillagok alatt...

Kárpáraljai kirándulásom során megismerkedtem egy tündéri, kedves, mosolygós,... - és még folytathatnám a jelzőket - ifjú hölggyel :-). Sokat beszélgettünk (de sajnos nem eleget) és a témák sokszínű palettájából előjött témaként a zene is. Mikor azt mondtam Neki, hogy zenei téren mindenevő vagyok (bár ez a kajákra is érvényes...), nem vette komolyan és nagy tesztelgetésbe fogott. Szerintem a végére rá jött, hogy komolyan mondtam, hogy zenei mindenevő vagyok. Persze mutatott olyat is, amivel még nem volt szerencsém találkozni, de annyira tetszik, hogy azóta naponta belehallgatok az albumba. Az előadó Damian Rice.
Akinek tetszik a lassú, melankólikus, ámde kellemesen fülbemászó dallamú zene, annak ajánlom figyelmébe. Az akusztikus gitár, néhány hegedű, búsan, mélyen búgó cselló, dobok, basszusgitár és az énekes hangját kiegészítő hölgy (Lisa Hannigan) komoly hangulatot tud teremteni.

Megpróbáltam levadászni a legjobban élvezhető verziót az egyik kedvenc dalomból. Nem is tudom, mondhatom-e, hogy kedvenc, mert az egész album tetszik úgy, hogy van.Ha valakinek ismerős volna a hang és esetleg nem tudná beazonosítani, annak segítek. A Shrek című 3D-s animációs film alatt hallhatóak dalai.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

jo kezdet