vasárnap, november 22, 2009

Hétvége, szülinap, pezsgő és persze gumicukor... :-)

Pénteken reggel "kicsit" feldúltan érkeztem meg munkahelyemre. Tervem, hogy délben elindulok hazafelé még a múlthéten füstbe ment. Ennek köszönhetően egész héten kicsit rossz hangulatban indultak a napjaim. Szerettem volna időben hazaérni. Pontosabban Ritához, ugyanis szülinapja volt. Mivel pénteken én zártam a boltot, csak fél 6 után sikerült elstartolnom Dunaszerdahelyről... Délután már bele voltam nyugodva, hogy csak későn indulok (nem tehettem mást...). Mivel magam maradtam az üzletben: hangerő fel és hozzáláttam eddig elmaradt dolgaim potlásához. Nem sikerült ugyan befejeznem, de legalább tudtam haladni. Este aztán bezártam és útra keltem. Kellemes utam volt. Főleg, hogy szemem előtt lebegett a cél. :-)
Vittem virágot meg egy kis szülinapi meglepit :-) Egy kis "ezüstszínű hétköznapi használati tárgyat". Az ajándék? Szerintem tetszett :-)))) Láttam az örömöt Rita szemében. Örültem, hogy örül :-))) Közben megvacsiztunk (isteni ráksalátát), majd egy kis tüzet gyújtottunk a szülinapi tortán.Másnap visszatérve volt alkalmam megkóstolni a finom szülinapi tortát is. Jó nagy adagot kaptam - nyami,nyami :-)))Hjajjjj! És az a töltött krumpli, amit vacsira kaptam olivabogyókkal... No, az nagyon ott volt :-) Meg kellett, hogy örökítsem. Mindezek után fényképek kerültek elő egy hatalmas dobozból. Rengeteg családi fotó. Jó nagyokat derültünk egyik-másik képet látva :-) Finom karamelles-vaníliás tea elfogyasztása közben nagyokat beszélgettünk, tévét néztünk és gumicukrot rágcsáltunk... :-)))) Valamikor hajnali 4-kor kerültem ágyba... :-)))) Jó kis hétvége volt. Csak kár, hogy ilyen gyorsan vége lett.

Nincsenek megjegyzések: