szerda, november 11, 2009

Lowepro fotóstáska a D90-nek

Fényképezőgépem védelme és hordozhatósága érdekében kb. egy hónapja vettem egy táskát. Meglátogattam a helyi NAY Elektrodom-ot és hosszas válogatás, próbálgatás után kiválasztottam és megvettem egy LOWEPRO Altus 140-es fotóstáskát.
Nem túl nagy, nem is kicsi. Olyan pont jó. A Nikon D90-es 18-105-ös objektívval szépen elfér benne. Plusz képes még elnyelni egy kisebb objektívet is.
Oldalt két zseb gondoskodik a kisebb dolgok (pl. memória kártya) elhelyezéséről. A táska övre is csatolható. Teljesen praktikus. A fényképezőgép gyorsan kivehető belőle.
Jól ki van párnázva. Szerintem jól érzi magát benne a D90-es. Lehet, hogy egyszer majd kinövi ezt a táskát, de egyelőre tökéletesem megfelel neki. Még nem panaszkodott :-)))

1 megjegyzés:

Rita írta...

... már kinőtte :-) azóta