vasárnap, december 27, 2009

Amikor a fenyőfa ünnepi ruhát ölt...

...Kedden délután megvártam Ritát Balassagyarmaton. Budapestről érkezett. Gyors könyvtár látogatás követlezett, majd egy kis "templom keresgélés" után abszolváltunk a karácsonyi gyónást. Mise után haza vittem Ritát. Már vacsi várt minket. A vacsit követően tettünk egy egészségügyi sétát a faluban, közben megnéztük a szabadtéri színpadon elhelyzett betlehemet.
Készült hóangyalka, hóember és hógolyóztunk és sokat röhögtünk. De milyen sokat :-))) Másnap (szerda) délután Ritaékhoz igyekeztem. Nagy karácsonyi készülődésbe csöppentem. Sütés, főzés, karácsonyfadísz készítés ment ezerrel. Az asztalon már sorakoztak a karácsonyfára szánt díszek. Helyet foglaltam hát és figyeltem a történéseket :-) Kicsivel később aztán be is csatlakoztam a történésekbe és segédkeztem díszeket csinálni. Nagyon élveztem. Kreatívkodhattam és mindezt úgy, hogy semmi bajom sem származhat belőle :-) Készült is néhány "fura" darab :-) Következett az elkészített fára szánt díszek felfűzése. Ezután a fa feldíszítése volt soron, amit Rita maga szeretett volna csinálni, de aztán én is becsatlakoztam. Nagyon szép és egyedi fa sikeredett. Nekem nagyon tetszik. Még nem láttam ilyet, de elnyerte tetszésemet. Jó hangulatban, jókedvben, és rengeteg mosollyal (meg kikevert tojásfehérjével meg hóval :-)) az arcokon telt ez az este is :-)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

eheto karacsonyfa - buli & bio

dicseretes :)

bar a tuleveleket azert kihagynam az emesztoszervrendszerbol - gondolom ti is tapasztaltad mar a "ketszer csip" erzest... namost kepzeld el a "ketszer szur" erzest...

:D

robertfagyasblog írta...

:-)))))))