kedd, január 19, 2010

Egy mozizós hétvége

Pénteken sikerült elszakadnom innen dél körül. Magammal vittem szomszédomat Lacit is. Mivel nem mentem egyenesen haza - mert megálltam Inámban Ritánál - úgy egyeztünk meg Lacival, hogy Ipolyságig tart velem. Onnan aztán busszal folytatja az útját. Eléggé valószínűtlennek tűnt, hogy elérjük a kiszemelt csatlakozást, de azért hajtottam rendesen :-) Deménd (Demandice) után egyszercsak feltűnt előttünk a kiszement busz. Úgyhogy belehúztam és megelőztem a buszt, hogy Laci Ipolyságon elérje azt. Sikerült :-)
Innen aztán Ritához siettem. Fincsi vacsit kaptam, majd Lóri érkezésére vártunk. Amint megjött célbavettük Ipolynyéket (Vinica), ahol egy kis mozizás vette kezdetét a helyi plébánia épületében. Megnéztük a Hullám c. filmet. Ez a film úgy konkrétan nem fogott meg, sőt tulajdonképpen elmondhatom, hogy olyan kategóriába sorolhatom, aminek nézését abba szoktam hagyni. Egyszerűen valahogy "felhúzott" a film...Nem mondom, hogy nem volt tanulságos. Sőt, elmondható, hogy nevelő hatású a mű, jó zenékkel, de én valahogy nem csíptem.

Szombaton délelőtt randim volt a "fogtündérrel". Két fogamat is megfúrta, majd betömte :-( Még szerencse, hogy erről a kellemetlen élményről a délutáni program elvonta a figyelmet. Átruccantunk Balassagyarmatra. Moziban voltunk a Poligamy c. filmen. Hát nagyon sajnáltam Csányi Sándor főszereplőt. Igazán együtt éreztem vele :-))))) A film rövid történetét a Madách Mozi honlapjáról másolom ide:

András (Csányi Sándor) és Lilla (Tompos Kátya) fiatal pár, öt éve járnak együtt. A férfi forgatókönyvíró, aki megrendelésre tévésorozatokat ír, a nő pedig tanársegéd az egyetemen. Végre beköltöznek közös lakásukba. Úgy tűnik, minden rendben van köztük. De valami mégis hibádzik. Mintha a lényeg veszett volna ki az együttélésükből. Lilla esküvőt és gyereket akar, András viszont... nos, a helyzet az, hogy igazából maga sem tudja, mit akar. Lilla egyszercsak bejelenti, hogy terhes. Andrást felemás érzések kerítik hatalmukba. A következő reggel András egy vadidegen, gyönyörű nőt talál maga mellett az ágyban. Ettől a fordulattól kezdve a legkülönbözőbb lányokkal kerül viszonyba - ezzel együtt pedig a férfi-nő kapcsolat minden fázisát, minden lehetséges útját bejárja.


Szóval, jó kis film volt. És ami nem elhanyagolandó: az első magyar (+ felirat nélküli) filmem ebben a moziban :-)))))) Ez egy újabb jó hétvége volt, jó társagágban, jó hangulatban :-)

Nincsenek megjegyzések: