hétfő, január 11, 2010

Házibuli, X-BOX, gumikesztyű :-)

Szombat este egy kis utószilveszteri házibuliba voltam hivatalos Kisiékhez. Sajnos csak egyedül mentem :-( . Jó kis "eksön" volt. Este 8-kor volt a gyülekező. Alighogy megérkeztünk és helyet foglaltunk, Kisi jó házigazdához méltóan megkínált minket, Bigyi pedig tartott egy kis bemutatót a már beizzított X-BOX-on, milyen is az amikor felnőtt emberek képesek gyerekekké válni :-)
Ettünk, ittunk, orvosi vizsgálatokat végeztünk - még az anatómia könyv is előkerült, gumikesztyű és orvosi sztetoszkóp(...vagy hogy irják...) társaságában, hogy tudományosan támasszunk alá dolgokat :-).Még a koleszterinről is szó esett:
Végignéztük a szilveszterkor készitett fotókat is. Mondanom sem kell, hogy mennyit röhögtünk :-)). Aztán zenét hallgattunk. Pontosabban zene részletek alapján próbáltunk dalcímeket és előadókat felismerni - ez valami facebook-os őrület. Mikor már csak néhányan maradtunk talpon, egy gyors gitárhangolás után egy "kis éjjeli zenélés" következett. Matyi gitározott, én zongoráztam, Kisi pedig énekelt :-) Majd mikor már Kisin meg rajtam kivül mindenki eltávozott, autóversenyzésbe fogtunk. Ez az autózás attól volt érdekes, hogy már el voltunk fáradva és volt a fejben is :-) Furamód egész jól ment a vezetés (persze szigorúan csak X-BOX-on). Kisiéknél aludtam (köszi érte), majd délelőtt 11 körül ébredezve indultam vissza. Szerencsére Anna belémtöltött egy kávét, ami egy kicsit felrázott. Hazaszállítottam Pocit. Poci anyukája ebédre invitált, ígyhát finom meleg kajával sikerült indítanom a vasárnap delet :-). Köszönöm még egyszer a finom ebédet. Jó eseménydús és pörgős hétvége volt. Nem pihentem túl sokat. De jó volt. Nagyon jó :-))))

Nincsenek megjegyzések: