szerda, január 06, 2010

A NASA lefújta az indulást :-)

Megint hull a hó. Én úgy vagyok vele, hogy amíg az ablakból kell szemlélnem, addig szeretem a hóesést. Amint autóba ülök, valahogy másképp nézek a természet eme csodájára. Főleg, hogy az úteltakaritók nem győzik (vagy épp lesz@rják) takarítani az utakat. Már tegnap este hazafelé jövet a lassításra furán reagált az autóm. Akcióba lépett az ABS. No mondom lassítsunk mert csúszik az út. Ma egész nap hull a hó. Hol sűrűbben, hol ritkábban, de csak nyomja és nyomja... El is maradt a mai indulásom. A NASA - no nem az amarikai űrközpont - hanem a Nagyon Aggódó Szülők Akarata, elhalasztotta az indulásomat :-) Valahogy jobbnak láttam rájuk hallgatni, mert hát kinézve nem valami rózsásan néz ki az egész. Remélem holnapra egy kicsit rendeződik a helyzet és el tudok indulni!

3 megjegyzés:

e1 írta...

Nehgymá' megijedtél egy kis hótól! és még a szülőkre fogod...

GR írta...

Én úgy vagyok vele, hogy szeretem az efféle helyzeteket. Legalább nem annyira unalmas az út. Persze ha nem muszály ijenkor jobb nem menni. Elvégre egyszer élünk, és nem mindegy, hogy meddig :).

robertfagyasblog írta...

Kis hó, mi?? e1! Nem lakik mindenki BA-ban, ahol ha már eltüsszenti magát egy hófelhő, már tisztitják is az utakat...