kedd, március 30, 2010

Szabadnap, kerékcsere, Mandula Gyuszi...

A hosszadalmasra nyújtott hétfő, kedd, szerda jutalma az lett, hogy megkaptam szabadnapnak a pénteket :-) Gondosan elterveztem, mit is fogok csinálni.
Csütörtök délutáni hazautamat egy kis édes üdvözlés és buszvárás szakította félbe. Rita érkezett haza, mert "bedurrantak" a mandulái és péntek reggel dokihoz ment. Néhány percnyi beszélgeztés és egyéb üdvözlési szokásokat abszolválva :-) aztán haza indultam.
Fő hétvégi tevékenységként kijelöltem magamnak Giorgio kerekeinek téliről, nyárira cserélését. Mivel a nyáriakat mocskosan raktam el (tudom ez nem nagy dicsőség..) mielőtt le lettek volna cserélve pénteken délelőtt gondos mosásnak vetettem őket alá. Már alig vártam, hogy vissza kerüljenek. Ezek azért mégiscsak szebbek, mint a pléh diszkek :-)))
Ez után meglátogattám Ritát. Még mindig vendégeskedett nála Mandula Gyula úr. Úgy is mondhatnám, hogy eléggé elrontotta Rita kedvét. A doki 12 órás antibiotikumot, 8 óránként írta fel neki. Szóval nem vicc a dolog. Filmet néztünk, beszélgettünk.
Másnap reggel 8-ra volt időpontom a kerékcserére. A szervizes fiúk gyorsan megoldották a dolgot és már gurulhattam is haza. Otthon aztán kezelésbe vettem a leszedett kerekeket és megmosva megszárítva raktam el őket télire. Délután nagyszülő látogatást követően ismét útra keltem és meglátogattam Ritát. Sajnos nem nagyon mozdultunk ki sehova, mindössze egy rövid kirándulást tettünk Nyékre, hogy Lórit (Rita öccse) elvigyük edzésre.

Hmmm... Tervbe volt egy pizzazás is, de sajnos kimaradt a programból :-) Sebaj, majd bepótoljuk. Összekötjük valami kellemes kirándulással, vagy mozizással :-)))

Nincsenek megjegyzések: