kedd, május 18, 2010

31...

No, ez is megvolt. Pénteken betöltöttem :-) Ilyen sem lesz már többet az életemben :-)) Nem nagyon kedvelem a nagy felhajtásokat, inkább kerülöm. Ha már valamit mégis "kötelező" csinálni, hát az is csak családi körben történjen.

Ez a csomagolás rejtette a Ritától kapott inget :-)
Kollégáim itt a munkahelymen felköszöntöttek. Csütörtökön Poci és én "át autóztunk" Győrbe (...mert Pocinak autókázhatnékja volt... ez volt a beetető szöveg...:-))) ). Mindenesetre jókedvben telt az út. Mivel biztosra akartak menni, Pocira bízták, hogy elcsaljon bevásárolni. A győri Árkád volt a cél. Nézelődtünk mindenfelé, majd sok keresgélés után a C&A-ban kötöttünk ki és egy nadrág+póló+ing lett véve nekem. Ha már ott voltam vettem még egy nadrágot magamnak is :-))) Örültem a vásárfiának.
Péntekre sütit rendeltem a kollégáknak, majd ebéd után haza indultam. Ritánál megálltam. Megálltam, hogy elraboljam :-)) Mielőtt autóba ültünk volna, hogy elinduljunk hozzánk meglepetés várt. Rita és anyukája átadták a szülinapi ajándékaikat. Kaptam parfümöt, testápolót és egy nagyon szép inget. Rita még egy tortát is készített nekem.
Csak lestem :-))) 3 tortát kaptam. Egyet anyukámtól, egyet Ritától, és egyet nagymamámtól.

Tortáim... nagyon finomak voltak. Köszönet értük
Haza siettünk, vacsiztunk, majd a torták megvágása után a faluban rendezett MKP-s műsorra siettünk. Kellemes, jó hangulatú műsor volt.

Fényképek a péntek esti MKP-s szórakoztató estről...
Ennek a rossz időjárásnak köszönhetően másnap egy kisebb sétán kívül az esőben, nem voltunk sehol. Pihentünk, játszottunk... A lényeg, hogy együtt voltunk.

Hétvégén lagzizunk. Már nem is emlékszem, mikor voltam legutóbb lagziban... Remélem, jó lesz ! :-)
Köszönöm a sok-sok jókívánságot és a kedves ajándékokat mindenkinek.

4 megjegyzés:

baowah írta...

isten eltessen.
hetvegen mi is lagzizunk.

robertfagyasblog írta...

Köszönöm. Sok boldogságot Nektek!!! Gratulálok

GR írta...

Boldog szülinapot. Erőt, egészséget és számtalan örömteli pillanatot.

robertfagyasblog írta...

Köszi Robi :-)