hétfő, május 31, 2010

Hétvége & hétfő...

Pénteken csak munka után indultam hazafelé. Egy picurit megálltam Ritánál. Vacsora várt, amit Rita készített. Kínai sült tészta volt és lekváros gombóc :-) Mindkettő tökéletesre sikeredett. Gratula hozzá :-)))). Arra jöttem rá, hogy a hétvégén nem fotóztam - sajnos. Lehangoló volt az időjárás is. Most is csak esik, meg esik (23:29)...
Vasárnap nálunk vendégség (templombúcsú) volt. Még szombat délután Ritáért mentem. Hazaérve ettünk kicsit, majd sétálni mentünk. Másnap reggel templomba mentünk, majd az ebéd után egy kis siesta után útra keltünk. Ritát buszra vittem, én pedig folytattam utamat vissza Dunaszerdahelyre. Annyira gyorsan elrepült a hétvége, mintha nem is lett volna.
Ma délután (hogy pótoljam a hétvégi "nemfotózást"), mivel sütött kicsit a nap és hogy a napi stresszt levezessem, alvás helyett, fotózni indultam. No, nem mentem messzire, csak a gyárudvarig jutottam :-)
Elsütöttem jónéhány fotót, majd visszatérve "kisminkeltem" kicsit a kiválasztott darabokat. Íme néhány a ma készültek közül (a fentiek is...).

Imádom ezt a 35mm f1.8-as objektívet :-)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Itt egy kis hibát találtam, ugyanis én szerettem volna fotózni, csak "elment a gólya" !!! :-)))))) rita

robertfagyasblog írta...

Sajnálom azt a gólyát... Mármint, hogy nem sikerült megörökítened... Majd legközelebb :-)

Névtelen írta...

majd ha már jó házra száll .... :-) na, majd akkor megörökítem :-))) most ugyanis eltévesztette a házszámot ... De majd legközelebb.