kedd, június 15, 2010

Hétvége, napsütés, fürdőzés

Eredetileg úgy terveztük, hogy a szombati napot Budapesten töltjük, de a nagy meleg miatt inkább úgy határoztunk, hogy valami vízpart közelsége többet ér, mint a városban megrekedt fülledt levegő + a forró aszfalt együttesének. A gyors terv váltás eredménye az lett, hogy szombat reggel eleget tettem állampolgári kötelességemnek - elmentem szavazni. Ritához siettem. Gyors kávé és pakolás után célba vettük a párkányi (Štúrovo) Vadaš fürdőt.
Ipolyságon még beszereztünk napozó krémet (mellesleg megjegyzem, így is rendesen elkapott minket a nap...). Odaérve kerestünk parkolóhelyet. Már rengeteg autó volt ott. Sikerült jó helyet találnunk. Délutánra Giorgio már a fák árnyékát élvezte.
Besétáltunk, kerestünk egy kis szabad helyet és letelepedtünk. Kíváncsi voltam ennyi ember után mennyire marad tisztasás...? (wc, öltöző). Jelentem, minden rendben volt :-)
Nem is emlékszem mikor voltam Párkányban utoljára. Jó rég volt az tuti, de szerintem megjelenünk még ott máskor is. Kellemes a hely. Látszik rajta, hogy törődnek vele és hogy nincs elhanyagolva. Sok időt töltöttünk a vízben. Az úszómedencét kivéve, kipróbáltunk minden medencét. Elnyaltunk egy fagyit, megkóstoltuk a vendéglátó részleg finomságait (komoly adagot raktak a tányérunkra).
A hullámfürdőben víziaerobikoztunk és a hullámok köszött (alatt, fölött) úszkáltunk :-))) A nap végére eléggé elfáradtunk (legalábbis én). Inámba érve még vacsiztunk, majd útrakeltem haza.

Sokan vannak rossz véleménnyek a párkányi fürdőről, de szerintem hatalmas változásokon ment keresztül az évek során. Úgy gondolom nem véletlen, hogy az ország minden szegletéből érkezett embrek sokaságát tarkítják a külföldi pihenni vágyó emberek, családok... Kellemes nap volt. Örülök, hogy elmentünk. Máskor is elmetünk :-)))

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na, ki találja ki, hogy holvan a bazilika - az itt látható képek valamelyikén kell keresni :-))) ?!
(Robin kívül, természetesen,szigorúan...)

Pocahontas írta...

én tudom, én tudom! Hát Esztergomban :):):)
Szerintem a 4. kép, amin ketten vagytok a parkolóban, leghátul a villanyoszlop mellett a dombon fent mintha a bazilikát látnám.
Talált?

Névtelen írta...

ügyes! a kép, amin keresni kell stimmel.de sajnos nem talált :-( újabb tipp??? közelebb kell keresni, ha arra a pici pontra gondoltál ott az oszlop mellett!? :-)