szerda, november 10, 2010

Kicsihang - Jubileumi (Tizes) koncert

Tegnap előtt egy info csapott fülön, hogy Kicsihang koncert lesz a VMK-ban itt Dunaszerdahelyen. Szinte azonnal megvolt a tegnap esti programom :-) Tegnap még beszerveztem Berti barátomat is, hogy menjünk el együtt koncertre. Fura is volt egy kicsit, hogy rábólintott :-) Mindenesetre a koncert utáni arckifejezéséből az derült ki számomra, hogy nagyon tetszett neki a teremben uralkodó hangulat.


Mikor odaértem a helyszínre épp a próba hangjai szűrődtek ki a még bezárt ajtókon. És akkor már tudtam, hogy jó lesz a hangulat. Így is volt.
A színpad tele volt hangszerekkel. Alig vártem, hogy megszólaljanak. Sorba jöttek a vendégek, akik mindig hozzátettek jelenlétükkel, zenéjükkel, énekhangjukkal a koncert hangulatához.
Köszönet a koncertért és boldog születésnapot Kicsihang!

8 megjegyzés:

Rita írta...

Kár h kimaradt az életemből, sajnálom :-(

robertfagyasblog írta...

Csak nyugi. Összejön még. majd úgy rendezzük :-)

Névtelen írta...

Például a jövő csütörtökön (nov. 18., 18.00, VMK, Dunaszerdahely), amikor majd újból megismételjük a koncertet: szeretettel várunk Mindenkit!

BK írta...

Naagyonn yo volt!!! Csutortokon repeta :) +1 nezo/hallgato :) ...vagy 2 :)

Rita írta...

én ebből is kimaradok :-(((

robertfagyasblog írta...

Ebből most lehet, hogy én is... Még szerencse, hogy az elsőn ött lehettem.

Rita írta...

Még szerencse, hogy szóltam :-))
mi lenne veled nélkülem ó :-)

BK írta...

Háromszoros HIP-HIP-HURRÁ Ritának a csodás ötletért:

HIP-HIP-HURRÁ
HIP-HIP-HURRÁ
HIP-HIP-HURRÁ

Köszönjük
(bátorkodtam többesszámban írni)