szerda, november 10, 2010

Milli Mia, leveles dísz az ajtóra, tea és X-Faktor...

Hétvégén lazítottunk. Nem csavarogtunk. Szombat délelőtt egy kis cipő vásárlási szándékkal végig gyalogoltuk Balassagyarmat cipőboltjait, de sajnos nem lett meg az igazi... Tescoztunk egy rövidet. Tea és egy fura cucc került a kosárba :-)
Haza érve kreatívkodtunk egy kicsit Párommal. Én gyertya viaszt olvasztottam, ő meg szines leveleket fürdetett meg a megolvasztott viaszban, és viaszozta azokat egymásra. Nagyon szép. Az ajtó dísze lett.
..és a csokor is Rita műve.
Kicsivel később a hűtőszekrényből előkerült a fura cucc. Milli Mia volt ráírva. Trükkös kis cucc, én mondom :-)

Este aztán az x-faktor nézése közben nagy teázás vette kezdetét. Szeretem a teát. Minden mennyiségben :-)
...és ŐT is :-)

2 megjegyzés:

Rita írta...

Jelentem "A" cipő már megvan, pesten rátaláltam az igazira :-)
A viaszolt levelek technika pedig irtó jó! köszönöm a segítséget Robi! Ügyesen olvasztottad a viaszt! Máskor is igénybe venném a segítségedet! A csokrot talált virágokból kötöttem, amelyek még nem fagytak meg és meglelhetőek voltak a kertben. A Milli Mia pedig nagyon finom, csak nekem kicsit től édes. De izgi volt, amint kihúztam a szelepet és kijött a puding :-) Én is szeretem a teát minden mennyiségben és minőségben :-) Örülök, h te is szereted!!! A sokbögrés képet pedig én készítettem, mielőtt még bárki is gratulálna Robinak :-))) és én is szeretlek TÉGED !!! :-)

robertfagyasblog írta...

Igen a "sokbögrés" fotót Rita gyártotta :-)Szyvből örülök, hogy meglett "A" cipő :-) Végre :-)Aztán vigyázz rá!!! :-)