szerda, december 15, 2010

Édes tudatlanság...

Múlt héten Bertivel kitárgyaltuk a Sedita által gyártott finomságokból néhányat és arra jutottunk, hogy változtak a csomagolásaik... Tegnap bementem a Jednota-ba (követve a Bëlga utastásait...), hogy kenyeret vegyek és elsétáltam az édességektől roskadásig megrakott polcok között. Valahogy első pillanatra nem értettem, amit látok, de aztán megértettem. A Sedita által gyártott Kávenky és Kávové rezy család újabb tagokkal bővült. Tehát létezik olyan, hogy Kávenky, Kávenky Cappuccino, Kávenky Arabica, Kávenky Latte, Kakaové rezy, Kakaové rezy extra.




Első gondolatom az volt, hogy biztos nincs nagy különbség közöttük, de nem hagyott a gondolat és úgy döntöttem megkóstolom őket. Hát ha valaki azon a véleményen van, hogy "biztos egyformák", el kell, hogy keserítsem. Ugyanis a megtévesztő hasonlóságú külső más-más ízeket takar. Aki nem hiszi, próbálja ki! Megéri, Nagyon finom család :-)))

Nincsenek megjegyzések: