szerda, december 01, 2010

Hóóóóó, de mekkora...

Otthon jártam. Vittem egy kis házi feladatot, ígyhát dolgoztam is. Péntek este még elraboltam Ritát, majd szombaton délelőtt az adventi koszorú elkészítése után
mindketten elhelyezkedtünk a földön a laptopjaink mögött és csináltuk dolgunkat... Rita óratervet dolgozott ki én meg egy újság oldalait szerkesztettem meg.
Vasárnap délután újabb látogatást tettem Ritánál. Este mikor haza indultam, meglepetés várt, mikor kiléptem az ajtón. 15-20 cm friss hó volt az utakon. Természetesen túrva nem volt. Úgyhogy egy durva túra várt rám hazafelé. Maximális sebességem 60 km/h volt... Próbáltam a fékelést is - persze olyan helyen, ahol nem veszélyeztetek senkit és semmit (ABS működik, le van tesztelve...). Eléggé elnyúltak a fékutak.
Ha a természet parancsol, nem nagyon tehet mást az ember, minthogy aláveti magát a szabályainak. Hazafelé még egy hegyet is megkellett másznom (Sósár), ami természetesen nem volt letakarítva és még egy úton átsétáló őzcsorda is lassította a feljutásomat. A hegytetőn már majdnem lemondtam a feljutásról, mert már táncolni kezdett autócskám eleje, annyira lecsökkent a sebessége, de Gio hősiesen megküzdött a friss hóval és a természet erőivel és sikeresen kikapaszkodott a hegy tetejére. Kalandos hazautam volt. Igazi szívdobogtató élmény.

Nincsenek megjegyzések: