hétfő, február 07, 2011

Mesés szombat - 3D-s mozizás Győrben (duplán)

Megbeszéltük Ritával, hogy hétvégén (szombaton) átruccanunk Győrbe egy kis mozizás céljából.
A reggeli - amit az ágyba kaptam - után összeszedtük magunkat, Giorgio-ba pattantunk és célba vettük a győri Plázát. Szerencsésen megérkeztünk. Mindjárt jegyet is vettünk az első kiszemelt filmre, az Aranyhaj és a nagy gubanc-ra.
Nagyon jó kis poénos 3D-s laza mese, ami tele van érzelemmel, vicces karakterekkel, jó poénokkal és látványos efektekkel. Ezt megérte megnézni 3D-ben. Tetszett.

Film után vacsoráztunk. Finom milánói spagettit ettünk. Mivel volt még időnk, körülnéztünk kicsit, sétáltunk a plázában. Könyvesboltban voltunk. Kicsivel később a következő vetítésre indultunk. A film címe: Guliver utazásai.
Ezt úgy igazából én szerettem volna megnézni, Rita pedig még nem látott filmet 3D-ben (mesét már igen). Klasszikus történet kicsit mai köntösben - így jellemezhetném röviden a filmet. Nem volt akkora nagy durranás. Ha nincs 3D-s hatás, úgy érzem kicsit "lapos" lett volna a film.
Szóval éljen a 3D és az érzékszervek becsapása :-)

Visszafelé autózva le lettek tesztelve az új égők Giorgio fényszóróiban. Határozottan kijelenthetem, hogy tiszta időben jobbak a látási viszonyok az autó előtt, mint voltak. Aztán, hogy ködben és esőben mit fognak majd teljesíteni??? Majd meglátjuk.

Este még Poci és Bigyi társaságában kimentünk a városba egy kis gyomorásztatásra. Bigyi és én söröztünk a lányok pedig kávéztak és teáztak. Jókat beszélgettünk, röhögtünk. Jól szórakoztunk.
Egy kellemes szombat van a hátunk mögött. Én jól éreztem magam :-) - Rita most reklamál, hogy Ő is :-))

Nincsenek megjegyzések: