csütörtök, március 24, 2011

Bažant Radler

Egy hete hazafelé tartva megálltam még itt DS-en a Tesco-ban. Vettem pár dolgot köztük egy doboz érdekességet, aminek a neve Bažant Radler. Egy dobozos sör a Zlatý Bažant-tól. A külső új sárgás designt kapott és a doboz belsejében egy új ízű sör kapott helyet. Citrom ízesítésű sör. Valamelyik nap ebéd alatt szóba jött és a kolléganőim nem hitték el, hogy létezik citromos Bažant... Legnagyobb bosszúságomra nem tudtam bebizonyítani nekik, hogy tényleg létezik. Sőt még az interneten a Heineken éa a Zlatý Bažant oldalán sem találtam meg ezt a típusú sört.
Ma aztán volt egy kis dolgom a Tescoban ígyhát úgy döntöttem, hogy veszek csak hogy bizonyítsam... :-) Megkóstoltam... Nagyon sima, szinte már nem is sörre hasonlító ízvilága kellemessé teszi fogyasztását. Aki nem szereti a sört kesernyés íze miatt, próbálja ki ezt a sört!
Alkoholtartalma 2,2 % - Berúgni művészet lehet tőle :-) Szerintem egy kóstolót mindenképp megér. Egészségünkre!

Nincsenek megjegyzések: