vasárnap, április 10, 2011

Habodász a Csillag, aki születik...

Szombat este elég fáradtan tértem haza. Disznó gyilkosság résztvevője voltam Ritaéknál. Hazaérve még elkaptam az RTL KLUB 3. szériás Csillag Születik válogatóját.
Meglepődve vettem észre egy ismerős arcot. A szlovák tehetségkutató a Slovensko má talent egyik versenyzője volt néhány éve Habodász István:

Most pedig a Csillag Születikben tűnt újra fel egy frenetikus monológgal. Annyira nagyon tetszett, hogy blogbejegyzést kellett írnom belőle. Csak úgy, mint a fenti videót, ezt a lentit is érdemes megnézni

Ügyes választás volt. Gratulálok hozzá!

2 megjegyzés:

e1 írta...

Ez jó volt. Amennyire nem tetszett a szlovák versenyben a szereplése, ugyanannyira tetszett most ez. :)

robertfagyasblog írta...

Szerintem is nagyon jó volt. Olyan frappáns, jópofa és humoros volt. Tetszett. :-)