csütörtök, április 28, 2011

Egy király(i) email a postámból...

Múltkoriban beregisztáltam a mikrosat oldalán, hogy küldjék a hírleveleket. Küldik is rendesen. Ma kaptam valami különlegeset. Amolyan angolos királyi esküvős email-t kaptam. Először meg is lepődtem, da aztán nagyon jót nevettem.
Az email így hangzott:
---------------------------------------------------------
Kedves Fagyas Róbert!

Ne haragudj, ritkán szoktam bulvárhíreket olvasni, de most fennakadt a szemem, mivel Rólad volt szó:

Fagyas Róbert visszautasította a királyi felkérést

Bocs, ha zavartalak, mostmár tényleg nem írok több mailt ebben a hónapban, csak ha ide kattintasz.
Addig is jó fényeket,

Mészáros Tibor
és a Szittya Villám csapat
---------------------------------------------------------
A linkre kattintva a következő dolog várt:
Ezt azért raktam fel, mert nem tudom, meddig lesz aktiv a webcím...

És ha már felemlegettem a királyi esküvőt, sok boldogságok kívánok az ifjú párnak!


Nincsenek megjegyzések: