hétfő, április 18, 2011

Szombat éjjeli fotózás

Szombat este nagy nyugisan haza autóztam (60 km/óra volt a maximális sebességem). Jól esett a nyugis vezetés és a jó kis blues, amit Deák Bill Gyula tolmácsolásában szólt a hangszórókból. Nagyon érdekes volt az égbolt. Világított a hold és felhőkbe takarózott. Leállítottam Gio-t a ház előtt, elővettem az állványt, rácsatlakoztattam a fényképezőmet. A gépre a 8mm-es Samyang került és elindultam fotózni. Csak a templomig mentem és ott próbálkoztam. Szép volt, szép volt a végeredmény, de nem volt az igazi...
Ekkor az úton feltűnt egy autó. Már messziről lehetett látni a reflektorjait. Félre vonultam az út szélére és megvártam míg közel ér, majd elsütöttem a gépet. A hosszú záridő (4 másodperc) megtette a hatását. Íme a végeredmény:

2 megjegyzés:

Rita írta...

Nagyon szép lett :)

robertfagyasblog írta...

Köszönöm. Igyekszem :)