hétfő, április 18, 2011

Tesco-s pizza...előtt mozi :-)....RANGO...

Múlt héten eldöntöttük, hogy megnézünk egy animációs filmet, a balassagyarmati Madách moziban. A szombati autó takarítás után Ritaért mentem és kettesben moziba indultunk. Megvettük a jegyeket a RANGO-ra. A filmet a mozi alatt elhelyezkedő teremben vetítették ahova egy furcsán kanyargó folyosó/lépcső vezetett. Akkor volt a terem (kicsi), hogy majnem meg is telt...

Egy poénos rajzfilmre voltam rákészülve, de valami egész mást kaptam... Érdekes monológgal indult a főszerepet játszó kaméleon részéről, majd komoly (nem gyerekenek való) gondolatokkal, történésekkel folytatódott. Voltak benne poénos jelenetek, de megkockáztatom kijelenteni, hogy azok a poénok sem gyerekeknek voltak címezve.

A teremben tartózkodó gyerekek nem túl gyakran nevetgéltek... Szóval fura volt. Látványilag tetszett. 3D-ben nagyobbat ütött volna, az tuti. Ha értékelnem kellene 10-ből 6-ot kapna...
Mozi után még megpróbáltam Ritát becsalni az olasz étterembe, de nem jártam sikerrel. Ez helyett betértünk egy rövid Tesco-zásra. Rita pizzát vásárolt, amit haza érve meg is sütötte.
Ahhoz képest, hogy fagyasztott pizza volt, finomnak merem titulálni. Rita az amúgy is bőséges feltétet még sajtal szórta meg. Komolyan finom lett. Köszi a vacsit :-)

3 megjegyzés:

Rita írta...

Nos, konkrétan egy patológiai esetről van szó. Ez a Rango fiú - kimerem jelenteni, hogy - pszichotikus, neurotikus, depresszív egyén. Személyisége eléggé melankólikus. Mellesleg hogyan lesz valakiből hirtelen, egy csapásra egy visszahúzódó személyből, "szuperbátor" hős. Jó lenne, ha ez működne :)
Sem a látványvilág, sem pedig a mondanivaló NEM gyerekeknek való. Szerintem a 10 éves gyerekemnek ezt biztosan nem engedném megnézni, ill. nem vinném el rá a moziba. Gyerek szemmel borzasztó lehet - az ott ülő gyerekekből kiindulva - félelmetes, csúnya szereplők, kevés benne a szerethető figura, komoly, elvont mondanivaló. Tudom, hogy manapság már nem csak gyerekeknek csinálnak animációs filmet, de akkor könyörögöm, "korhatározzák" már be. Ha ebben a filmben nem állatok szerepeltek volna teszem hozzá, rajzolva, hanem emberek játsszák rendes, valóságos helyszíneken, akkor én biztosan nem néztem volna meg. Simán beleillik egy western - thriller kategóriába. A film elejét konkrétan untam (pedig ritka, h egy filmet unok). Arra gondoltam, hogy ha ez így marad én kimegyek a teremből, pedig ilyet sem szoktam csinálni, sőt eddig még meg sem fordult ilyesmi a fejemben. A kritika mellett azért végig lehetett nézni és nem jöttünk ki rossz szájízzel. Szerencsére mi gyerekek nélkül mentünk :) így érthető volt a film tanulsága. Aki szeretné, az nézze meg, de én nem ajánlom szívvel-lélekkel. Helyette tudok ajánlani egy csomó más jó, sőt nagyon jó filmet. :)
Ha 3d-ben lett volna, én néhány jelentél becsuktam volna a szememet. Biztosan jó kis effektek lennének benne láthatóak - ezt nem vitatom.
Rita voltam ...

Rita írta...

Ja! és én azon szórakoztam a legtöbbet, ahogy a gyerekek között ülve egy - két apukát és egy párt kivéve csak mi voltunk ott felnőttek és olyan vicces volt, mikor csak a "felnőttek" röhögtek szinte minden poénosabbnak mondható jelentnél. Nem ez lesz a gyerekek kedvence ...
- én is úgy mentem, hogy ez majd egy jó kis pihentető, itt-ott vicces animációs film lesz - hát ehhez képest jól megdolgoztatott :)

robertfagyasblog írta...

Hűűűűű!!! Ez olyan, mint egy blogbejegyzés :-). Szép terjedelmes. Bár ennyire nem tudok bele menni orvosilag. Teljes mértékben egyet értek a mondataiddal. Tényleg így volt... De azért jó volt közös programnak :-)