hétfő, június 27, 2011

Fotóstáskát vásároltam

Már nagyon kellett egy táska a fotós cuccaimnak. Már itt a blogon is kértem hozzá segítséget... Eldöntöttem hát, hogy megtalálom "A" táskát. Meg is találtam. Formájára, méretére, anyagára minden rendben vele: oliva-zöld kombinációja feketével, vízlepergető anyag, fém csattok, kényelmes vállpánt, tetszés szerint variálható belső rész....
Pici csavar a dologban - bár engem nem zavar - , hogy a gyártója a Canon (pontos neve: Canon Professional Gadget Bag 1 EG)... :-) Nekem meg Nikon-om van :-)
Szóval ennyi a "szépséghibája" az egésznek. Ami a lényeg, hogy végre elférnek egy helyen az objektívjeim, töltő, filterek, egyéb tartozékok, sőt még a poharam is elfér benne :-)...és még így is maradt benne bőven hely esetleges új jövevényeknek (objektívek, vaku...)... és ami nem utolsó szempont, elfér benne a pénztárcám és ha kell az uzsonnám is :-)


Nagyobb bevetésen még nem volt, de az eddigi tapasztalataim alapján kényelmesnek ítéltem. Igazából majd a nyári kirándulás alkalmával fogom letesztelni. Remélem nem csalódom benne! :-) Más fotók, máshonnan a táskáról...

Nincsenek megjegyzések: