vasárnap, július 17, 2011

Sörfesztivál - Balassagyarmat - 2011 - szombat

15. alkalommal adott otthont Balassagyarmat a minden évben megrendezendő sörfesztiválnak. Minden évben, egy héten keresztül folyik a sör, sül a kolbász, a hús, szól a dal, mulatnak az oda látogatók. Most egy kicsit leegyszerűsítettem előző mondatomat, de nagy vonalakban ez történik. Persze mindez évről évre magasabb színvonalon. Ami például az egy évvel ezelőtt nem tetszett: hogy fülledt meleg volt a sátor alatt.
Most tökéletesen megoldották. Nem csináltak a sátornak oldalsó falakat így át tudott járnia a levegő a sátor alatt. A lényeg, hogy kellemes volt.
Sörözhettem. Rita és Lóri eljöttek értem. Nem én söfőrködtem. Amikor odaértünk Charlie már a színpadon "koncertezett". Hallhatóan és láthatóan csak ráéneklés volt. Nem szeretem a "tátogós" koncerteket.

..."jég dupla whiskey-vel"...
Véleményem szerint ha már egy "sztár" bevállal egy koncertfellépést és ha már nem visz magával zenekart, legalább énekeljen zenei alapokra és ne egy már felénekelt dalra tátogjon. Én kedvelem Charlie dalait és tudom, hogy jól énekel és van hangja. Akkor miért rontja el ilyen dologgal az ember kedvét? Node mindegy...
Charlie után Fábry Sándor stand up fellépése következett. Elindultam hogy készítsek néhány közelebbi fotót, mire leszól nekem kedvesen a színpadról, hogy ne ilyenkor fotózzam már, mikor dumál, mert elveszem a nézők figyelmét. Fotózzak majd műsor után!... :-)

...a második képen küldött el kedvesen :-)...
Sarkon fordultam hát és vissza mentem a helyemre... Valahol igaza volt, de nem gondoltam volna, hogy néhány kattintással fogom zavarni. Műsor után hosszú sor kezdett el kígyózni a fellépők bejáratánál. Fotózkodtak az emberek Fábryval. Mi is beálltunk a sorba.

Mikor sorra kerültem, megismert, nyújtotta a kezét és mosolyogva elnézést kért :-) A fotózkodás után újabb híresség tűnt fel a tömegban sétálva... De erről majd egy külön bejegyzésben beszámolok :-) Enni mentünk, mert már éhesek voltunk. Néhány fiatal az asztalunkhoz ült és ott falatoztak. Még sört is kértek nekünk :-)

...Ritának jól megy a "fotózzuk le magyunkat" :-)...
Ezt követően 20 perc késéssel Elkezdődött a nap utolsó koncertje. Fenyő Miklós élőben, zenekarral, táncosokkal másfél órás koncerttel szórakoztatta a "jampi szíveket".

Igazán jó hangulatú koncertet csináltak. Táncoltunk, énekeltünk. Jó volt. Kíváncsi leszek a vasárnapi koncertekre is...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Itt az idei lista! http://dogosmeggy.hu/blog/orszagos-sorfesztival-lista-2018/