kedd, augusztus 23, 2011

Andi és Lajos esküvője Szetén

Egyik kollégám Lajos szombaton megnősült. Párjával Andival házasodtak össze a szetei római katolikus templomban. Néhány hónapja még én készítettem nekik esküvői meghívó tervet és készítettem elő nyomtatáshoz.

Péntek este rájöttünk, hogy szombaton Magyarországon állami ünnep van, ezért Teszkós virágos a Teszkóval együtt zárva tartott. Gyors ötlet kellett. Lett is. Reggel gyorsan virágcsokrot intéztem, majd Inám felé tartva be is mentünk érte.
Délután autóba ültünk és a cél Szete (Kubáňovo) volt. Százdnál (Sazdice) megcsíptük a lagzis menetet és csatlakoztunk a autókaravánhoz. Oda érve leparkoltunk és a templom felé indultunk.
A kóruson találtunk helyet magunknak, ahonnan mindent jól láttunk. Néha túl jól :-) Ugyanis volt néhány érdekes jelenete az esküvőnek :-)

Esküvő után gratuláltunk az ifjú párnak. Megvártunk, míg a menyasszony eldobja a csokrot, majd haza indultunk.
Gratuláltunk az esküvőn, gratuláltam itt a munkahelyemen, most pedig még itt a blogon is kívánok sok boldogságot Nektek!

Nincsenek megjegyzések: