kedd, augusztus 16, 2011

Republic koncert Bánkon


Szombaton reggel egy kis munka várt. Fahordás, favágás volt a téma reggeli előtt. Komoly segítség érkezett az Ipoly túloldaláról, Őrhalomból :-) (Tibi)Gabi úgy aprította a fát, mint jég a határt :-) Én is jól megizzadtam a végére. Jókedvűen dolgozgattunk.


...Csibész is segített fát aprírtani...
Egy kis pihenés után (mivel Anditól fülest kaptunk) Bánk felé vettük az irányt, ahol este 9-kor Republic koncert készülődött. Sétálgattunk a tó körül.

...ezeket én fotóztam...

...ezeket Rita fotózta...
Megnéztük a kalandparkban kötélpályán lógó embereket. Közben jegyet vásároltunk a koncertre. Kaptuk egy sárga karszallagot.

... a kötélpálya és egy merész leányzó...

...Rita a lemenő nap fényénél... és a pancsoló kislány röptében...
A hétvégére volt nálam egy 70-300mm-es Nikon objektív, ami épp kapóra jött. Bevetésen volt és egész jól vizsgázott. Sajnos VR (kép stabilizátor) nincs benne ezért elég körülményes 300mm-nél fotózni vele. De minden megoldható :-)
Készült rengeteg kép a koncert alatt. Nagyon jó helyen találtunk a nézőtéren, ami a koncert kezdetére teljesem megtelt.

Ami érthető is. A fiúk nagyon profin, nagyon nagyot muzsikáltak. A hangosíták is tökéletes volt. Öröm volt hallgatni a koncertet.

...koncert alatt a Hold...
A koncert után haza indultunk. Még Tesco-ztunk egyet és haza indultunk. Jó nap volt. Tetszett :-)

7 megjegyzés:

plébános - Gyuszi atya írta...

legközelebb tessék átszólni a szomszédba, ha ilyen /mondjuk (re)publikus/ akció lesz :D

robertfagyasblog írta...

O.K. legközelebb ha ilyen akció lesz átszólok, hogy érdekel-e a dolog :-)

Rita írta...

Tegyük hozzá, hogy egy-két fotó készítése közben azért én is segédkeztem ám a fa hordásban! :-D
A koncert pedig (hát erre nincs is szó) jó volt!!! Gyuszi, a helyszín tökéletes fotótéma! Robi! Legközelebb szervezünk egy "Gyere velünk és fotózzunk együtt" túrát! :-)

robertfagyasblog írta...

Így van. Rita is segédkezett. Köszi érte :-) És a fotókért is :-)
Gyuszi! Ezt veheted meghívásnak :-)

plébános - Gyuszi atya írta...

ügyesek vagytok mindketten :) s köszönöm az /elő/meghívást :):):)

Névtelen írta...

Hát Te igazán profi fotós vagyok, gratulálok a fényképekhez, csak így tovább!!! :)

robertfagyasblog írta...

Köszönöm. Jól esik :-) Örülök, ha tetszenek a fotók