szerda, szeptember 14, 2011

Esküvőt fotóztam...

Felkértek hogy csináljak néhány fotót Rita unokatestvérének és férjének, Briginek és Istvánnak esküvőjén. Így indult a történet.


Majd az esküvő napján esküvői fotóssá változtam, amit be kell, hogy valljak élveztem is :-). Igyekeztem megörökíteni a mozzanatait ennek a fontos napnak.


Ami jól jött volna még, az egy vaku a Nikonom tetejére. Ezt még be kell szereznem valamikor a közeljövőben :-)
Az igazat megvallva nem könnyű dolog esküvőt fotózni. Figyelni kell a részletekre: nem lemaradni a pillanatról, jó szögből készíteni a fotót. Igen tudom, hogy ez a fotós dolga, de én még soha sem fotóztam esküvőt. Nagyon más, mint a természet fotózás, vagy egyéb ágazatai a fényképészetnek.


Igyekeztem mindent megörökíteni. Így utólag már sajnálom, hogy nem mentünk el valahova - valami szép helyre - fotózkodni...

Dehát erről szó sem esett... Csak néhány fotó készítésére voltam hivatott. Mert arra a fél órára el lehetett volna tűnni néhány fotó erejéig. Node már mindegy...

Hát ilyen és ezekhez hasonló fotól készültek. Persze egy kis PS-es rásegítéssel lettek ilyenek :-)
Kedves Brigi és István! Így itt a blogon is kívánok (kívánunk) sok boldogságot Nektek!
Rita! Neked meg köszönöm a segítséget :-)

Nincsenek megjegyzések: