kedd, november 08, 2011

Hajnalok Völgye 4 - Kórusfesztiválon fotóztam

Mint az már az előző bejegyzésben is leírtam, hétvégén Ritával Csábon (Čebovce) voltunk a helyi római katolikus templomban megrendezett 4. Hajnalok Völgye Kórusfesztiválon.


... néhány kép a koncertekről ...
A fotós szerepére kértek fel, úgyhogy fotóstáskával érkeztem. Bevallom izgultam. Igazi komoly bevetésen most volt a Metz vakum először, de egyáltalán nem csalódtam benne. Szépen teljesített. És ismét le kell írjam, hogy a 8mm-es Samyang-al ismét látványosan görbítette a teret :-)



Volt belőlem mindenhol :) Fotóztam a padok közül, a kórusról, a sekrestéből... ahonnan csak lehetett. Igyekeztem odafigyelni, hogy ne maradjanak ki a részletek sem. Ez természetesen nem sikerült, mert komoly tempót diktált az események folyama, de azért próbáltam rögzíteni mindent. Vissza gondolva olyannyira oda koncentráltam , hogy szinte kizártam a külvilágot is. Persze időnként azért leültem és hallgatóztam :-)
Bebizonyosodott: egy ilyen helyen vagy élvezi az ember a koncertet, vagy dolgozik. A kettő egyszerre nem nagyon megy. :-) A koncertek után a helyi alapiskolában átadták a díjakat.

... a díjazottak ...
Az iskolások kis műsorral, énekkel, prózamondással kedveskedtek az összegyűlteknek. Ezt követte egy hangulatos svédasztalos fogadás.

... a fogadás zenészeinek hangszerei pihennek ...

... jó hangulatban a jelenlévők ...

... a Szevam ...
Az estét a SZEVAM kövid koncertje tette emlékezetessé, majd egy kicsivel később kisebb-nagyobb sikerrel lampionok röptetése következett a szeles éjszakában.

... lampionok az éjben ...
Kellemes nap állt mögöttünk, amit ez a zenei fesztivál tett szebbé, teljesebbé. Köszönet a meghívásért. És nem utolsó sorban, Ritának is köszönöm, hogy segítségemre volt :-)

Nincsenek megjegyzések: