vasárnap, november 27, 2011

Zengett a dal templomunkban

Szombat este 19 órai kezdettel (taizé) zenével és elmélkedésekkel gazdagított szentségimádás volt templomunkban.
Sajnos eddig az ilyen jellegű "megmozdulások" nem voltak jellemzőek a templom falai között. Végre friss dolog történt. Olyan dolog ez, ami talán a jelenkor emberét is képes Isten felé fordítani.
Ott voltam és szerintem nem fogok csak a magam nevébe szólni, ha azt írom, hogy felemelő és különleges hangulata volt ennek a szentségimádásnak. Amikor felcsendültek a fülbemászó dallamok Gyuszi atya vezetésével, a kórus tolmácsolásában, egy gitár, furulya, orgona kíséretében, olyan érzés volt, mintha egy másik világba röpített volna. Annyira nagyon jó volt. Készítettem néhány fényképet és egy rövid (rezgős) videót is, hogy bemutassam milyen is volt.

Remélem lesz még máskor is ilyen zenés szentségimádás! Még néhány fotó:




Ez a blogbejegyzés a plébánia blogján már korábban látható volt. Az éjjel írtam. Most onnan másoltam át ide is.

...Vissza gondolva a fotózás körülményeire leszögezhetem, hogy sötétben történő eseményeket nehéz úgy fotózni, hogy a fotókból lejöjjön az, hogy ott a helyszínen sötét volt, viszont a történéseket mégis lehessen látni. Azért remélem a fotókból lejön milyen is volt a szentségimádás hangulata!?

Nincsenek megjegyzések: