szerda, december 14, 2011

Budapesti karácsony...

A Prágába tartó út, Budapesten keresztül vezet... Mondhatnám...
Múlt hét csütörtökön délután Budapest felé vettem az irányt. Poci és Bigyi voltak olyan kedvesek, elvittek Győrbe a vasútállomásra. Nagyon köszönöm még egyszer!
Fontos itt megemlíteni, hogy a vonatjegyek Budapest felé (és vissza) ekkor már a zsebemben pihentek, ugyanis Rita és Vera voltak olyan kedvesek és elővételben megvették nekem azokat. Már csak meg kellett találnom, honnan indul a vonatom. Sikeresen megtörtént ez is. :) Kellemes utam volt Budapesig. Itt Rita már várt rám az állomáson. (fúúúúú, nagyon örültem :) )
A kollégiumba siettünk, ahol Rita lakik. Leraktam a cuccaimat és a városba siettünk a Vörösmarty térre, hogy megnézzük a karácsonyi vásár forgatagát.


Sajnos sok bódé zárva volt, köszenhetően a szeles, esős időnek. De azért forraltbort, puncsot, mindenféle sült finomságot árultak az árusok. A hely hangulata azért megvolt. Biztos még hangulatosabb lett volna ha minden árus nyitva van, de nekem így is tetszett az egész. A finom kolbászt, forralt bort és kenyérlángost mi is megkóstoltuk. :) Nyammmm, de fincsi volt.
Mikor már fáztunk a kollégium felé vettük az irányt. Megálltunk még a Hősök terén, hogy megnézzük kb. honnan fog indulni a busz. Persze fotózgattunk is.


Amint visszatértünk a kollégiumba szinte azonnal el is aludtunk (Köszi Emese, Noja és Niki). Én izgultam a másnapi indulás miatt :)

Nincsenek megjegyzések: