hétfő, december 05, 2011

Dolce élvezetek :)

Szombaton egy múlt héten elmaradt programot pótoltunk. Vacsorázni mentünk egy kedves ismerősünkel a Dolce Vita Pizzeriába Balassagyarmatra. Márk egy nagyon poénos fickó. Rég röhögtem már ennyit :) ...és rég szörnyűlködtem ennyit, olyan történetei voltak...

... Rita kóstolót ad, Márk elgondolkodott, Rita és én vigyorgunk ...

De az este nagyon kellemesen telt. Ettünk, ittunk, jó nagyok vigyorogtunk. Fúúúú, hogy miket ettünk?
Rita tányérján csirkemell krémes bazsalikom mártásban és mindez grillezett zöldségek társaságában. Ez itt az:
Márk tányérján mozarella sajttal, pármai sonkával töltött csirkemell volt sajtmártással és rizzsel.
Az enyémen ugyanaz volt, mint a Márkén, csak én hasábburgyonyával kértem... Nyammm, de finom volt :)
Rita és Márk még egy kis édességet is bevállalt. Rita csokifelfújtat, Márk tiramisut rendlet :)

... a csokifelfújt és a tiramisu ...
Az este jelzős szerkezetei a következőek voltak: "Páratlan" társaság, kellemes környezet, fantaztikus ételek, figyelmes felszolgálás és nagyon jó hangulat. Remélem máskor is lesz még ilyen! Ugye lesz?

2 megjegyzés:

cibak írta...

Húhh, milyen jól néznek ki a kaják a képen. Megint megéheztem :)
Lájkolom az írást, meg az estét is :)

Rita írta...

én is, én is :) minden tökély volt, kivéve az eső :S még a kismacs is :)