kedd, január 31, 2012

50mm f/1.8D AF Nikkor

Táskám tartalma ismét gyarapodott. Egy AF Nikkor 50mm f/1.8D típusú objektív került a tulajdonomba. Tegnap mikor kikézbesítette a futár kicsit meglepődtem a doboz méretén... Valahogy kicsinek tűnt... Aztán rájöttem, miért is.
A csomagolás nem tartalmazta azt a zsákot, amit az objektívekhez szokták csomagolni. Sőt a hátsó csavaros objektív sapka is csak egy áttetsző műanyag kupakkal volt helyettesítve... Ettől annyi az ára, mint amennyi...
De mindezek tulajdonképp nem nagyon érdekelnek, mert úgyis a fotós táskámban lesz az objektív (vagy a gépen), egy csavaros hátsó objektív sapka pedig mindig van plusszban, mert a gépen általában rajta van egy objektív... A kis áttetsző kupak amúgy használható, csak nem túl praktikus és ízléses darab :)
Még nem volt alkalmam igazából kipróbálni, de majd igyekszem kirakni a blogra fotókat. Örülök, hogy ezzel a kis f1.8-as objektívvel kibővült a fotóstáskám tartalma. Sokat gondolkodtam, hogy a ezt "D"-set vagy az újabb "G"-set vegyem... Árilag nincs nagy külömbsék (kb. 30€), de valami megérzés szerűre hallgattam és a 50mm f/1.8D AF Nikkor lett a kiválasztott. Bízom benne, hogy nem bánom meg...

6 megjegyzés:

plébános - Gyuszi atya írta...

gratula! Nekem is az 50mm a kedvencem :)
szép fényviszonyokat és jó képeket

Rita írta...

szombaton ....
Kőszegen ....
kipróbáljuk! :)

robertfagyasblog írta...

Remélem nekem is a kedvencem lesz. A 35-öst is nagyon szeretem. :) Majd igyekszem kihasználni a paraméterei által felkínált lehetőségeket :)

robertfagyasblog írta...

:) Igen. Majd Kőszegen kipróbáljuk. Már várom :)

Unknown írta...

az 50mm D jo valasztas(nekem is az van, szembefenyel problemas). A G ujabb es jobb is, foleg az antireflex meg minden ilyen lencse tuningok miat, viszont ha kesobb veszel egy fullframe nikon-t akkor sajna a G mar nemlesz a tuti, mivel direkt DX gepekre van csinalva:)

robertfagyasblog írta...

No lehet, hogy ez moroszkált a fejemben (ez volt a hátsó gondolat választáskor, amire nem találtam eddig a választ) mikor vettem. Köszi a hasznos hozzászólást. :)