hétfő, január 23, 2012

Pizza sütés pillanatai


Szombaton az autók versenye után Ritaékhoz indultunk. A fincsi kocsonya elfogyasztása után - külön köszönet az élményért :) - segédkeztem Ritának. Pizza sütés vette uganis kezdetét. Rita dagasztott, nyújtotta a tésztát. Én az rávalók előkészitésén ügyködtem. Sonka, paradicsom, rukkola aprítás volt a feladatom... És persze fotókat készítettünk a történésekről és dokumentáltuk az eseményeket. Íme a történések néhány képben...


... az alap ...

Bevetésen volt a kölcsön 50mm-es F1.4-es objektív. Ezért is külön köszönet jár. Köszi Berti :)
... a rávalók ...

... a kész remekmű ...
A konyha pillanatok alatt megtelt a sütőben készülődő pizza illatával... Nyamm de finom volt. Köszi Rita, finom volt nagyon :)

2 megjegyzés:

cibak írta...

Hmmm, jól néz ki! Én is, én is! :D
Beindult a nyálképződés, most már mielőbb meg kell ismételnünk a Dolcés falatozást! :D

robertfagyasblog írta...

:) Finom is volt. Hát részemről rendben. Falatozni szeretek :) Már csak az időpontot kell megtárgyalni.