péntek, február 03, 2012

Egy kis Csík Zenekar a fülnek...

Múlt hétem nem is mertem volna gondolni, hogy sikerül bejutnom a Csík Zenekar dunaszerdahelyi koncertjére.

Kedd reggel Poci szólt, hogy anyukájának sikerült jegyeket szereznie a koncertre (külön köszönet érte). Nagyon megörültem. Tegnap este 7-kor Poci, Bigyi és én elfoglaltuk ülőhelyönket a VMK-ban és vártuk, hogy elkezdődjön a koncert.
Vártam, hogy a hangok, a dallamok kényeztessék a füleimet. Meg is történt. Köszönet a Fullhang hangosításának. Volt, mikor a szememet is lehunytam és átadtam magamat a dallomok simogatásának.




Legutóbb két éve voltal Csík Zenekar koncerten még a VOLT-on Sopronban. Akkor is nagyon jó volt. Tudtam, mire számíthatok. Nagyon jó hangulatban telt a műsor. Minden másodpercét élveztem. Természetesen fotóztam is :) Sőt videót is készítettem:

...sajnos a rögzített dal nem profin felvett darab, nem is kezdődik az elejétől, de az enyém :)

Örülök, hogy részese lehettem ennek az élménynem. Nagyon jó volt.

Nincsenek megjegyzések: