szerda, február 15, 2012

Takács Nikolas koncerten...

Újabb koncertélmény van a hátam mögött. Tegnap Takács Nikolas koncerten voltunk (Poci, Bigyi és én). Igazi zenakaros koncert volt. Már nagyon vártam. Szeretem az élő zenés koncerteket.

Még ha a hangzás nem is olyan, mint pl. egy cd-n, de a hangulata az kárpótol mindenért. Ez egy komolyan megszervezett buli volt. Zenakar, fények, vokál, füst... egy szóval: tetszett :)


A közönség tombolt (főleg a nők). Énekeltek, sikoltoztak, örültek, hogy Nikolas van a színpadon és hogy nekik énekel. Énekelt is, de mindenkinek. Mai nappig nem értem, miért nem ő nyerte az X-faktort... Nem jelenthetem ki, hogy a Vastag Csaba nem tud énekelni, de véleményem szerint (mint annak már hangot adtam itt a blogon) Nikolas egy lépcsőfokkal magasabb szinten énekel.
A mélyebb hangoktól kezdve, a magasabbakig mindenhol otthon érzi magát. Most sem volt ez másképp. Csodálatos hangja betöltötte a VMK nagytermét.
Nem tudom, ki hangosította a koncertet, de nem szólhatok egy rossz szót sem. Szépen szólt az egész. Készült jópár fénykép, amivel megpróbálom átadni a koncert hangulatát. Egy videót is készítettem. Ismételten elmondható róla, hogy nem nagy minőség (reszket, meg néha homályos) - de ez is az enyém :) A dalról most készült klipp, amelynek rövid részletét ma este a Fókusz (RTL KLUB) adta le.

Elmondhatom, hogy egy jó hangulatú koncertet tudok a hátam mögött. Köszönet! Egy élmény volt hallgatni ezt a fantasztikus énekhanggal rendelkező énekest és zenekarát.

Ha az elmúlt három koncertet kellene sorrendbe raknom (Csík Zenekar, Caramel, Nikolas), akkor hangulatában, élményében a győztes a Csík Zenekar. Ezt követi Nikolas tegnapi koncertje és harmadikként Caramel koncertjét tudom említeni.

2 megjegyzés:

Rutka írta...

Hát barátom, nekem is volt alkalmam végighallgatni egy élőzenés koncertjét, de kritikán aluli nyivákolásnak éreztem. Fizikai fájdalom volt végighallgatni, de kénytelen voltam, mert egy hotel éttermében lépett fel, és már elkezdtünk vacsorázni, mikor betámadott. Ehh, ellenségemnek sem kívánom...

robertfagyasblog írta...

Hát ízlések és pofonok... Szerintem jó a hangja és igy zenekarral kísérve meg igazán jó volt a koncert. Mondjuk tényleg voltak érdekes megnyilvánulásai, de ezeket leszámitva nekem tetszett. A dalog közötti szövegein kellene gyúrnia. Az nagyon nem ment neki :)