csütörtök, március 29, 2012

Motiva - Napom fénye remix

Valamelyik este kb, két hete lefekvés előtt a fészbukon görgettem az egerem. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a Motiva zenekar feltett egy kérdést, hogy volna-e kedve valakinek dalokat remixelni?
Utoljára kb. 10 éve készítettem remixet a Desperado zenekarnak. a Rajtad múlik című dalára Gondoltam felújítom ezt a dolgot és elkértem a remixhez szükséges hangsávokat. Meg is kaptam azokat. Egy kicsit sokáig tartott, míg visszazökkentem és "értelmes" dolgot tudtam kreálni, de azért néhány próbálkozás után kreáltam én is egy remixet. Íme:

MOTIVA - Napom fénye - RobiRemix :)

Valahogy így sikerült. Remélem tetszik!

5 megjegyzés:

plébános - Gyuszi atya írta...

profi :)

robertfagyasblog írta...

A profitól messze van, de azért köszi :)

plébános - Gyuszi atya írta...

egyre jobban tetszik :) elárulod, mivel csináltad? :)

robertfagyasblog írta...

Örülök ha tetszik :) Fluity loops-al csináltam + a kis midi billentyűzetemmel :)

Névtelen írta...

wowww Fagyi! Nagyon ügyes vagy, ez nagyon jól sikerült! Csak így tovább! grat! :P b@rny