csütörtök, április 26, 2012

Demjén Dunaszerdahelyen koncertezett

Mint azt az előző blogbejegyzésben írtam, Demjén koncertre készültem. Tegnap este leparkoltam Giorgio-t a városban, majd elindultam a VMK felé.

A jegyem az emeletre (a balkonra) szólt. El is foglaltam. Ettől jobb helyem nem is lehetett volna. A balkon közepső szekciójának szélén ültem.

... a koncert pillanatai ...

... a lensbaby a akcióban ...
Kis késéssel indult az egész, de megérte az árát. Nagyon komoly volt. Igazi élő koncert. Jól szólt. A Fullhang kitett magáért.
Bejöttek sorban a zenészek és elkezdődött a koncert. Leszögezhető tény, hogy Demjén Ferenc - a 2012-es év Kossuth díjjal kitüntetett zenésze - már nem épp mai gyerek, de amint az első dal hangjai megszólaltak, mintha kicserélték volna.

Mintha vissza fiatalodott volna :) Az előadásról elmondható, hogy igazi profi munka volt. Összeszokott zenészek - Bársony Attila (vokál), Demeter György (vokál), Kovács Barnabás (basszusgitár), Menyhárt János (gitár - zeneszerző), Solti János (dob), Vass Attila (billentyűs hangszerek), Vincze Tamás (ütős hangszerek), Závodi Gábor (billentyűs hangszerek, zenakarvezetés) és persze Demjén Ferenc (ének) - összehangolt, profi munkája volt hallható és látható.
Az élő zene varázsa, fényekkel fűszerezve és a tapsoló tömeg együttese felejthetetlen masszává elegyedett.

... közönség a színpad és a vaku fényénél ...

... a zenekar búcsúzik ...
Még nem voltam soha Demjén koncerten, de azt elmondhatom, hogy ez 10-ből, 10 pontot érdemelt :) Egy igazi koncertélménnyel lettem tegnap gazdagabb. Balzsam volt a lelkemnek (meg a füleimnek) :))))

2 megjegyzés:

plébános - Gyuszi atya írta...

szép lehetett! Fajin bejegyzés

robertfagyasblog írta...

Az is volt. Készült videó is, de azt szerzői jogok miatt sajnos nem rakhatom fel :( Bűnt cselekednék :)))