szerda, május 16, 2012

33...

Igen 33. Tegnap voltam 33. Valaki azt írta egy facebook-os üzenetben, hogy ez egy nagyon "kerek" szám... Végülis van benne igazság. Valahol kerekebb, mint a 30 :)
Nem vagyok az az ünneplős típus, de valamilyen szineten mindig meg van ünnepelve a szülinap. Most sem volt ez másképp. Szombaton Ritaék felköszöntöttek.
Bár már péntek este levágtuk a bárányt, amit Rita anyukájától kaptam :))) Mielőtt még félreértene bárki is kaptam egy (bárányt formázó)tortát, aminek fő alapanyaga a sajt volt, plussz juhtúró (brindza)... Ahhhh, de finom falatokból állt :)))

... bárány darabolás ...
Szóval, szombaton jött a folytatás. Rita sütött nekem tortát. Egy szépséges és nagyon finom tortát. Örültem neki. Sajnáltam megvágni :) Nem szokás férfiaknál, de én kaptam egy csokor tulipánt is :) Köszönöm.

... tortám ...
Néhány hónapja kinéztem magamnak egy táskát a villanjkörte szettemnek (erről még majd később írok pár sort). Gondoltam elhozatom Ritával Budapestről. El is hozta... Ez lett az egyik ajándékom ("krézi") :))) Kaptam még egy ELTE-s pólót egy Converse-es övtáskát és egy Converse-es pólót. Rita kreatívkodásának köszönhetően még egy pólóval bővült ajándékaim száma
Este úgy döntöttünk, hogy egy kis sütögetéssel csapjuk ez az időt. Kaptunk segítséget a természettől bőven. Nem kellett szítani a tüzet a kolbászok alatt. Úgy sültek, mint még soha :))) És nagyon finomak lettek.
Köszönöm mindenkinek, aki gondolt rám születésnapomon. Köszönöm az ajándékokat és a gratulációkat.
U.i. Vasárnap, ahogy indultam vissza Dunaszerdahelyre, Rita még gondoskodott egy kis meglepivel. A lelkemre kötötte, hogy csak hétfő reggel csomagoljam ki. Csomagolt nekem reggelit :)

... köszönöm :) ...

Nincsenek megjegyzések: