csütörtök, október 18, 2012

Rozsdamentes Acéltoll

Úgy gondolom az a legjobb, ha az Acéltoll (össze)szerkesztőjének Szabó Gábornak szavait idézem ebben a blogbejegyzésben. A mondatokat a facebook-ról szedtem össze :)


"Egy kép, ami többet mond ezer szónál. Kész a Rozsdamentes Acéltoll! Aki szeretne belőle vásárolni, rendelni, az írjon mailt a rozsdamentes.aceltoll(kukac)gmail.com címre, és megoldjuk, hogy eljusson hozzá! Ezúton szeretném megköszönni a segítséget, odaadást, támogatást annak a tucatnyi embernek, akik nélkül nem jöhetett volna létre a lap. Hiszem, hogy jót és jól tettünk, szép lett! Kérlek benneteket, osszátok meg minél többen. A lap teljes bevételét a Szakkay József Szakközépiskolának, azaz az Iparinak ajánljuk fel.

 Sziasztok: a koncepció az volt, hogy legyen egy olyan lap, amit azok az emberek írnak, alkotnak, szerkesztenek, akik régen Iparisták voltak. Döcögősen bár, de aztán szépen elindult, így lett 20 oldalnyi az anyag, és bőkezű szponzorainknak hála nagyon szép lett, teljesen színes, krétapapíron van nyomtatva. A koncepció további - ugyancsak fontos - része volt, hogy a kinyomtatott példányokat odaadjuk az Iparinak, és az eladásokból származó bevétel pedig őket illeti.


Ára 1 EUR + postaköltség.

Ahogy a sikert elnézem, nem kizárt, hogy az Iparista napokra legyen még egy.

És akkor a tartalom: 
Egyrészt, alkotó kollégáink nagyon szép fotókkal "ajándékoztak" meg (Fagyas Robi, Kovács Lacii), vannak illusztrációk (Kovács Krisztián, Silling Erika), van három riport (Bohác Anita, Reisz András, Fabó Mari - ezeket én készítettem), illetve van még pár gondolat tőlem meg Kovács Krisztiántól és egy fényképes beszámoló Indiáról (Medve Zolitól) Nem sok, de kezdetnek szerintem nagyon is megteszi."
Ma én is kezembe kaptam a Rozsdamentes Acéltollat. Meghozta a posta. Tényleg nagyon szép lett. Letisztult forma, figyelemre méltó tartalom és nem utolsó sorban minőségi papír. 

Nincsenek megjegyzések: