hétfő, november 26, 2012

Virtuális autó belső túra...

Egy kis őrültség jutott eszembe a múltkoti templomos virtuális túra kapcsán. "Beköltöztem" az autómba és ezen a szoros, szűkös helyen is készítettem egy panorámát. Nem volt épp a legtisztább állapotában a belső, de a lényeg a lényeg: Itt is lehet (tudok) készíteni webes panorámát:

Katt a képre, vagy ide
majd bal klikk és húzni az egeret jobbra, vagy balra, vagy fel, vagy le felé
(A panoráma letöltése kb 10MB-adatforgalmat vesz igénybe!!!)

Ha valakit érdekel a dolog és szeretne egy ilyet, itt megtalál :)


2 megjegyzés:

lzl írta...

Szia Robi!

Mostanság nem volt sok időm olvasgatni a blogodat, de most visszatértem, és megint ötletes dolgot találtam! Nagyon jó kép lett, tetszik!;) Ügyes kivitelezés. Nem csalódtam!:)

Üdv: Laci

robertfagyasblog írta...

Kedves vagy. Igyekszem minden új dolgot kipróbálni, fejlődni. Főleg olyan dolgokat, amik felkeltik az érdeklődésemet :D