hétfő, január 28, 2013

Android az Eee PC-n

Jó néhány éve, hogy az ASUS Eee PC sorozatának legelső darabjainak egyikével ismerkedtem. A "kis fehér óriás" a 701-es széria 4 GB-os SSD memóriás darabja. Eredetileg saját Eee PC-s Linux irányította a kis gépet, amir már néhány alkalommal Ubuntu-t telepítettem. Egy időben volt rajta Windows is. 
 


 Tegnapelőtt jött egy kóbor ötlet, hogy mi lenne, ha rápróbálnék egy Android-ot... Egy kis keresgélés után az egyik weboldalon találtam kis tervemhez alapanyagot. Nem hittem volna, hogy sikerül, de azért megpróbáltam. Mostanában már nem használtam a kis Eee-t, belevágtam hát... És láss csodát. A tervem működik.




A gép néhány másodperc alatt felfut, gyorsan reagál és a google play oldalról szinte bármilyen alkalmazás letölthető rá.  







 Az Android a tapizós képernyőkre van kitalálva, de ügyesen át vitték rá a touchpad vezérlését = van egérpad. Sőt ha az Eee Pc usb portjába külső egeret szúrok, az is működik. A wifi tökéletes, van 3 usb a gépen + egy kártyaolvasó... Most majd még tesztelem, de úgy tűnik egymásra talált az Asus Eee Pc-je és az Android 4 Ice Cream Sandwich.

4 megjegyzés:

pufancska írta...

Szia, megadnád azt az oldalt ahol leírják a menetet, hogyan dobjam rá az androidot az asusra? Előre is köszönöm Dénes

robertfagyasblog írta...

Szia! Írj egy privát email-t! Cím balra fent a blogon :) Robi

Unknown írta...

Gratulálok Robi!
Meglepsz mindenkit, mennyire sokrétű ember vagy :)
Külön gratulálok, hogy sikerült új életet lehelni a kis csodádba is, pedig már majdnem lemondtunk róla ugye? ;)

robertfagyasblog írta...

:) Hehe! Köszi :) Igaz nem tökéletes a kicsike, de arra jó, hogy muterral, faterral azon Hangout-ozok :) Jobban örülnék egy windows-nak, vagy egy értelmes kezelhető linux-nak, de 4GB az csak 4GB :) Jó ez így