hétfő, január 07, 2013

Esztergomban jártunk - szilveszter és más

Amint arról már írtam itt a blogon, Esztergomban töltöttük a szilvesztert. Poci, Bigyi, Rita és én a Szent Adalbert Hotel vendégei voltunk néhány nap erejéig. Természetesen rengeteg fotó készült. Az előző bejegyzésekben is szerepelt jónéhány. Itt van még egy csokorra való:


Szent István megkoronázása - Az esztergomi vár északi körbástyáján áll Melocco Miklós hatalmas, közel tizenkét méter magas alkotása.






 
... a Bazilika főoltára ...

... és akkor most következzék néhány személyesebb jellegű kép a sorozat végére, némi magyarázattal fűszerezve:
... szilveszteri fincsiségek és a nagy kocsonyázás Bigyivel ...
( a kocsonya isteni finom volt - köszönet érte!!! s a többi nap fincsiségeiért is :)! )

... a Ritától kapott karácsonyi ajándék - társasjáték - nagy sikert aratott. Rég nem röhögtem ennyit :))) ... 

... Poci, Bigyi pillanatok ...

... Rita, Robi pillanatok ...

... a tüzijáték ...

... közös pillanatképcsokor :))) ...

Én nagyon jól, kellemesen, otthonosan éreztem magam. Köszönöm a társaságot, a jókedvet, a nevetést. Örülök, hogy legalább erre a pár napra találkoztunk. Boldog és eredményes új évet kívánunk!

Nincsenek megjegyzések: