hétfő, augusztus 26, 2013

Családi nap - Summer party

Családi napot fotóztam 10-én mely két helyszínen zajlott. A rendezvényt a Mandala Event szervezte. Az egyik helyszín a Magyar Vasúttörténeti Park volt a másik pedig a Symbol Budapest.



Mozgalmas nap volt, de jó hangulatban telt :) Idegen környezetben, számomra eddig ismeretlen helyszínen fotóztam, de kárpótolt, hogy megismertem néhány érdekes embert, lefotóztam néhány felszabadultan játszadozó gyereket. 



Sajnos az eső miatt a rendezvényt a egyik csarnokba kellett költöztetni. Ugrálóvár, arcfestők, csocsó asztalok, zenés szórakoztató művészek várták a gyerekeket. Aki megéhezett, ehetett, ihatott kedvére.    

A családi nap végeztével a buli folytatódott a Symbolban.








... élő koncert ... 









Köszönöm a lehetőséget, tényleg jól éreztem magam.

... Szándékosan nincs (vagy csak nagyon kevés) a felismerhető arc a fotókon. Bizonyos képek szándékosan maradtak le ebből a blogbejegyzésből ...

Nincsenek megjegyzések: