szombat, november 30, 2013

Levéltári Éjszakák


Ismét elkéstem ezzel a bejegyzéssel is, de mint írni szoktam: jobb később, mint soha :) Meghívást kaptunk november 15-én a Magyar Nemzeti Levéltárba, ahol Levéltári Éjszakák programot rendeztek:  A magyar lovaskultúra bemutatása a múltban és a jelenben címmel.

... eredeti levelek ...



Nagyon sok program várta az oda látogatókat. A földszinten levéltári kiadványok , ajándéktárgyak árusítása, az 1. emeleten Bethlen Gábor kamarakiállítás, lovak Szécsenyi István és kortársai műveiben - könyvritkaságok kiállítása.


A 2. elemeten gyermekfoglalkoztató üzemelt, ahol könyv-, karácsonyfadísz-, képeslapok készítésére volt lehetőség. A felnőtteket félbőrös könyvkészítés, bőrös foglalkozások várták.


Rita is kreatívkodott és készített egy kis jegyzetfüzetet.

A 4. emeleten iratbemutató tárlat és régi levéltári eszközök bemutatója volt. Vendégeknek a levéltári kávézóban 19. századi süteményekkel kedveskedtek a szervezők.

 Ezt a fotót a Levéltár facebook oldalán találtuk... leleplező fotó... Épp sütiztünk :)

Betekinthettünk a raktárak rejtett kicseibe is. A polcokkal teli folyosók roskadoztak az iratoktól. 



Szóval rengeteg ingyenes programmal kedveskedtek a szervezők a rendezvényre látogatóknak. Én élveztem. Szerintem Rita is :) Andi! Köszi a meghívást :)

Facebook: https://www.facebook.com/MagyarOrszagosLeveltar

Nincsenek megjegyzések: