kedd, április 01, 2014

Workshop a fotózás alapjairól

Szombaton a FotosWorkshop.hu szervezésében fotós workshopot tartottam. Ez volt az első eset, hogy másokat oktattam. Öt kedves résztvevője volt ennek a workshopnak, melynek témáját a fotózás alapjai adták.

... nagy munkában a csapat ...

Körbejártuk a témát, megismerkedtünk először az elméleti tananyaggal egy prezentáció segítségével. A fotózás alapfogalmait veséztünk ki, hasonlítottuk össze fotókon. Szó esett az objektívek típusairól és felhasználásukról a gyakorlatban. 

... én is elkattintottam néhány fotót gyakorlás közben ...



... Zille nagy sikert aratott ...

Fotókkal mutattam be a fotográfiában használt szabályokat és azok alkalmazását a fotózás közben. 

... Emese fotója Gabiról ... és Zilléról ...

... Dóra fotója Jánosról ...

  
 ... és János fotója Dóriról és Emeséről ...

Az elméleti rész után kiadott feladatokon, majd szabadabb gyakorlatokon keresztül tanultuk a hallottakat. 

... Emese elcsípte, amint Ágnes, Gabit fotózza ...

... itt épp a fénnyel írás trükkjét mutatom meg - Dóra gépe rögzítette a "pillanatot" ...


... Zsanett készítette Gabiról ...


... Zsanett csendélete: A doboz ...


 
... épp magyarázok és mu - Zsanett elkapta a pillanatokat"t" ...


... Ágnes is kreatívkodott ...


 
... elkapta a jó pillanatokat ...


Jó hangulatban telt ez a néhány óra. Remélem a tananyaggal sikerült átadnom néhány okosságot, tapasztalatot!  

"Sziasztok, én is nagyon jól éreztem magam, és Robi, neked külön is köszönöm a türelmedet.....:-)))))" (S.A.)

... a csapat ...
Én jól éreztem magam, remélem kis csapatunk többi tagja is! A workshop Fotolla stúdiójában zajlott. Köszönet a helyszínért Ági :) És köszi Gabi mindenért :)


Nincsenek megjegyzések: