hétfő, május 19, 2014

Harmincöt!

Hát ezen is túl lennék... Betöltöttem :) 


Egy "Made in Italy", Ferrari piros kotyogó büszke tulajdonosa lettem :) A gyönyörűség mellé kaptam még egy doboznyi kávé "pod"-ot, más-más ízekben, más-más aromákkal - már fogyóban... 

 

 


Finom kávét készít - ezt meg kell hagyni. Máris megszerettem :) Köszönöm. Biztosra mondhatom, hogy ki lesz használva.

Kávészimpatizáns múltamat ismerve kaptam egy doboz szemes Illy kávét, amihez egy zsír új "Made in Czechoslovakia" Lodos Temp márkájú, mustár sárga kézi kávédarálót (kávomlýnek) is megörököltem (dobozban) - eredeti ára 67 Kčs :). 


De a lényeg, hogy működik és darál - és még áramot sem fogyaszt. :)

Aztán egy söröskorsó is társamul szegődött, amibe még a neve(i)met is belegravíroztatták. Nagyon tetszik. Köszönet érte :)



És a meglepetésbuli, amit egy blues koncert tett színesebbé!!! Köszönöm a szervezést és a részvételt is. Én nagyon meglepődtem. Biztosíthatok mindenkit, hogy csak a helyszínen szembesültem, hogy miféle szervezkedés folyt a hátam mögött. 







Mindenesetre nagyon meglepődtem. Jó kis este volt. Köszönöm :) Szuper heten voltunk a Super 8-ban :) Köszönet a finom borokért. Majd jól megiszom az egészségetekre :)


Volt(van) még sajttorta. Nem tudom, közöltem-e már, hogy imádom a sajtot? Szóval nagyon :) A torta nagyon-nagyon-nagyon finom. Volt még fincsi süti is, de arról nem készült kép = elfogyott :)

A köszöntőknek köszönöm, hogy emlékeztek. Köszönöm a finomságokat, ajándékokat. 

Nincsenek megjegyzések: