kedd, október 07, 2014

Csiga a tányéron

Hogy is kezdjem? Nekem ma régi gyermekkori vágyam teljesült. Pontosabban az egyik. Tudom, furán hangzik, hogy ilyen vágyai vannak az embernek, dehát ez van. Mindig is szerettem volna megkóstolni a francia konyha ezen érdekességét. Rita épp Julia Child: Életem Franciaországban című könyvét olvassa és a Lild-ben is francia napok vannak... Szóval minden egybe játszott ahhoz, hogy végre csigát ehessek. 


Első kísérletként tegnap este megpróbátuk beszerezni az alapanyagot, de sajnos nem találtunk a kiszemelt üzletben csiguszokat. Ekkor sietett segítségünkre kedves kolléganőm Anett :) Ma  reggelre leszállította a "csigatálat". Nagy köszönet érte.




... a sütő után ...

 

 Csigusz teljesen kiakadt :)

Haza érkezve, begyújtottam a sütőt, Rita gondosan a leírtak alapján betette sülni a francia étket.

Finom, finom, finom :)

Vélemény: Örülök, hogy kipróbáltam, megkóstoltam. Nem lesz az a kaja, amiért a falat kaparnám, de ettem már rosszabbat is. Kellemes fokhagymás, vajas ízesítése belopta magát a szívembe :) Finom volt, na :) Mindenkinek köszönöm, aki hozzájárult bármivel is, hogy ez az élmény az enyém lehessen :)

Nincsenek megjegyzések: